۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷

معاون دادگستری کل استان البرز خبر داد؛

امکان نوبت‌دهی اینترنتی شعب قضایی و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی  

امکان نوبت‌دهی اینترنتی شعب قضایی و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی  

کرج- معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز گفت: امکان دریافت نوبت برای دفاتر خدمات الکترونیک قضائی از طریق سایت Adliran فراهم شده است.

مهدی شمسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اعلام به روزرسانی سامانه‌های الکترونیک قوه‌قضاییه در سطح استان البرز، گفت: عموم مردم استان می‌توانند با استفاده از امکان خودکاربری در سامانه خدمات الکترونیک قضائی به آدرس اینترنتی Adliran.ir به صورت برخط و از طریق تلفن همراه یا رایانه شخصی خود، از شعب قضائی یا از دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در سراسر کشور و بدون محدودیت مکانی، وقت حضور اخذ کنند.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز اضافه کرد: با توجه به تراکم کاری شعب قضائی و دفاتر خدمات الکترونیک قضائی، حضور بدون دریافت نوبت اینترنتی، نیازمند به صرف زمان‌های طولانی در محل شعبه یا در محل دفتر خدمات الکترونیک قضائی است.

شمسی متذکر شد: از طریق نوبت دهی اینترنتی، مراجعین می‌توانند به صورت رایگان و فقط با استفاده از گوشی تلفن همراه خود یا رایانه شخصی، وقت برای حضور در محل شعب قضائی یا در محل دفاتر خدمات الکترونیک قضائی سراسر کشور اخذ کرده و با مراجعه در ساعت مقرر نسبت به انجام امور قضائی خود اقدام کنند.

کد خبر 5927402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha